۸۰ درصد فرش کشور در آران‌ و بیدگل و کاشان تولید می شود

شهردار آران و بیدگل گفت: ۸۰ درصد فرش کشور در منطقه آران‌ و بیدگل و کاشان تولید می شود و این ظرفیتی بسیار ویژه برای منطقه است و ساخت نمایشگاه در این منطقه فرصت اقتصادی ویژه‌ای به شمار آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر محسن صانعی در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی گفت: نمایشگاه بین‌المللی فرش؛ فرصتی مناسب را برای اتصال تأمین‌کننده، تولیدکننده و مصرف‌کننده به عنوان سه ضلع صنعت فراهم می کند.

 

شهردار آران و بیدگل ارتباط مداوم و تعامل پیوسته میان اعضای مختلف سه بخش صنعت را ضروری دانست و افزود: در صورت برقراری این پیوند، محصولی بهتر به دست مصرف کننده می‌رسد و شاهد رشد، شکوفایی و خودباوری فعالان اقتصادی در این حوزه خواهیم بود.

 

صانعی ادامه داد: نمایشگاه‌های بین‌المللی ظرفیت خوبی برای پیوند و تعامل مفید و ارزشمند چرخه اقتصاد است؛ این پیوند به خودی خود می‌تواند ضعف‌های این چرخه را کاهش دهد.

 

شهردار آران و بیدگل با اشاره به اثربخشی نمایشگاه‌ها در اتصال سه رکن صنعت، تصریح کرد: ممکن است برخی از فعالان اقتصادی در طول سال فرصت دیدار و بازدید از صنایع را نداشته باشند در حالی که نمایشگاه زمینه ای را برای شرکت و ایجاد پیوند با دیگر ارکان اقتصاد فراهم می‌کند.

 

صانعی با بیان اینکه این گونه پیوندها و ارتباطات موقعیت بهتری در سازندگی و تولید ایجاد می‌کند و به رفع نقص و معایب می‌انجامد، ادامه داد: ۸۰ درصد فرش کشور در منطقه آران‌ و بیدگل و کاشان تولید می شود و این ظرفیتی بسیار ویژه برای منطقه است و ساخت نمایشگاه در این منطقه فرصت اقتصادی ویژه‌ای به شمار آورد.

 

شهردار آران و بیدگل تاکید کرد: هم‌افزایی همه ارگان‌ها نقش مهمی در ایجاد ظرفیت نمایشگاهی دارد و داشتن نمایشگاه بین‌المللی می‌تواند در ایجاد زیرساخت‌های توسعه منطقه مؤثر باشد.

 

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته در تهران با حضور بیش از ۸۰ درصد تولیدکنندگان آران‌ و بیدگل و کاشان به مدت چهار روز دایر است.

کد خبر 1213272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha