اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات محرومیت زدایی کشور به گلستان

حسینی از حمایت ویژه دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از محرومیت زدایی و توسعه و عمران روستاها خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات محرومیت زدایی کشور به گلستان تخصیص می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «سیدمحمد حسینی» ظهر امروز (سه شنبه ۱۵ شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: با حمایت دولت و پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت رفع محرومیت‌ ها و عمران و آبادانی روستاهای کشور، مبلغ ۳۱۰۰ میلیارد تومان با تخصیص ۱۰۰ درصد جهت تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی در اختیار بنیاد مسکن کشور قرار گرفت.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: سهم هر استان به طور مساوی ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد بود که پس از توزیع بر اساس شاخص های توسعه روستایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی، توسعه و عمران روستاها هزینه خواهد شد.

 

وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار مبلغ سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی استان های کشور در نظر گرفته شده که از این مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای روستاهای گلستان تخصیص یافت.

 

حسینی اظهارامیدواری کرد: این اعتبار تا یکماه آینده به استان ابلاغ و تخصیص یابد.

 

وی، این اقدام را موجب عمران و آبادانی و جهش در شاخص های توسعه ای و ارتقای سطح رفاه و زندگی روستانشینان و ماندگاری قشر مولد و سرعت در مهاجرت معکوس به روستاها عنوان کرد.

 

 

کد خبر 1213279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha