اقدام به فروش کتاب در سراسر کشور از طریق سامانه ای

خوش اقبال گفت: با راه اندازی سامانه خرید از کتابفروشی های سراسر کشور تمام کتابفروشی ها می توانند با ثبت نام و بارگذاری فایل کتاب های خود در سامانه خرید کتاب به نشانی v.ketab.ir اقدام به فروش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «غلامرضا خوش اقبال»، امروز (سه شنبه 15 شهریور) از راه اندازی سامانه خرید از کتابفروشی های سراسر کشور خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این سامانه توسط خانه کتاب و ادبیات ایران و دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف پیاده سازی عدالت فرهنگی رونمایی شده است.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: در این طرح تمام کتابفروشی های سراسر کشور می توانند با ثبت نام و بارگذاری فایل کتاب های خود در سامانه خرید کتاب به نشانی  v.ketab.ir اقدام به فروش کنند.

وی اضافه کرد: در این سامانه شرایط فروش حضوری هم مهیاست و با وجود چنین سامانه ای، شاهد توسعه عدالت فرهنگی در حمایت از کتابفروشی ها هستیم.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد: این سامانه جایگزین طرح فصلی خرید کتاب است که وزارت فرهنگ برای تمام سال و برای همه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در سراسر کشور به ویژه در مکان های کم برخوردار در نظر گرفته است و به تمامی افراد بالای 18 سال یکصدهزارتومان یارانه خرید کتاب در چهارصد هزار تومان خرید اختصاص خواهد یافت.

 

کد خبر 1213312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha