راه اندازی ایستگاه‌های تخصصی بانوان اربعین حسینی در همدان

حجت الاسلام نظیری ، از راه‌اندازی ایستگاه‌های تخصصی بانوان در قالب نبض زندگی طی اربعین حسینی در استان همدان خبر داد و گفت: دو موکب تخصصی بانوان در اسدآباد راه‌اندازی شده و در زمینه فرهنگی فعالیت خواهند داشت.

 

حجت الاسلام «محمدهادی نظیری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان از راه‌اندازی ایستگاه‌های تخصصی بانوان در قالب «نبض زندگی» و «گروه‌های ناجی شو» خبر داد و گفت: دو موکب تخصصی بانوان در اسدآباد راه‌اندازی شده و در زمینه فرهنگی فعالیت خواهند داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به مسئولیت کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین از سوی تبلیغات اسلامی همدان اظهار کرد: مسئولیت این حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان حج و زیارت است اما در همدان به تبلیغات اسلامی سپرده شده و ما هم در این راستا به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در چند محور کار انجام می‌شود که محور اول آموزش و اعزام مبلغان است گفت: در این راستا مبلغان شناسایی شده‌اند و نسبت به روایتگری اربعین حسینی نیز آموزش دیده‌اند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه تعدادی از مبلغان در قالب موکب‌های استان و هم غیر استان به کشور عراق اعزام شدند افزود: قرار است موکب‌ها فعالیت تخصصی داشته باشند که مبلغان آقا و خانم‌ نیز حضور خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه تعدادی از مبلغان نیز در اتوبوس‌های کاروان‌ها حضور پیدا خواهند کرد و در فاصله نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه‌ موقع حرکت از استان برای زائرین روایتگری خواهند کرد عنوان کرد: هنوز هماهنگی کامل این برنامه انجام نشده اما در دستور کار است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه ۱۵۰ مبلغ در اربعین حسینی اعزام شدند و این تعداد غیر از اعزام‌های تبلیغی است افزود: محتواهایی برای بیلبوردها و بنرهای سطح  شهر تولید شد و با همکاری شهرداری نیز در حال نصب است.

 

 

کد خبر 1213317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha