پرداخت تمامی حقوق معوقه کارگران و کارکنان شهرداری اندیمشک

شریفی گفت: با دریافت اعتبار قابل توجهی از وزارت نفت برای استان خوزستان و شهرستان اندیمشک، پس از سال‌ها کارگران شهرداری اندیمشک تمامی حقوق معوقه خود را دریافت کردند و معوقات آنها به طور کامل تسویه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «رضا شریفی» عصر امروز (سه شنبه ۱۵ شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری اندیمشک متأسفانه در سال‌های گذشته و در پی عدم انضباط مالی برخی مدیران پیشین، پرداخت حقوق آنها به تعویق افتاده بود که این امر، ایجاد فشار مالی بر کارگران زحمتکش شهرداری را به همراه داشت.

 

شهردار اندیمشک افزود: در سال‌های اخیر تلاش‌هایی برای پرداخت حقوق معوقه کارگران انجام گرفت و اولویت ما نیز پرداخت به موقع حقوق کارگران و در کنار آن پرداخت حقوق معوقه بود که خوشبختانه در این سال‌ها پرداخت به موقع حقوق کارگران تداوم داشته و بخشی از حقوق معوقه هم پرداخت شد.

 

وی با بیان اینکه تسویه حقوق معوقه کارگران شهرداری اصلی‌ترین دغدغه مدیران شهرستان اندیمشک بوده است اذعان کرد: با دریافت اعتبار قابل توجهی از وزارت نفت برای استان خوزستان و شهرستان اندیمشک، پس از سال‌ها کارگران شهرداری اندیمشک تمامی حقوق معوقه خود را دریافت کردند و معوقات آن ها به طور کامل تسویه شد.

 

شریفی تسویه کامل حقوق کارگران شهرداری را اقدامی کم‌سابقه و پراهمیت دانست و تصریح کرد: در طول حداقل ۲ دهه گذشته این نخستین بار است که کارگران شهرداری اندیمشک هیچ طلب و حقوق معوقه‌ای نخواهند داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: با برداشته شدن این بار مالی از شهرداری، این سازمان می‌تواند با توان بیشتر به وظایف خود و توسعه بیشتر زیرساخت‌های شهری اندیمشک بپردازد.

 

کد خبر 1213428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha