اجازه نمی دهیم محدودیت ها خللی در توسعه ورزش دوچرخه سواری بانوان ایجاد کند

طهوریان عسکری با بیان اینکه توسعه ورزش دوچرخه سواری از اولویت های مهم است، گفت: اجازه نمی دهیم محدودیت ها باعث ایجاد خللی در توسعه ورزش دوچرخه سواری بانوان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «مجید طهوریان عسکری» امروز (۱۵ شهریور) در نشست خبری مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ قصر مهرگان با بیان اینکه بعد از چند سال مسابقات جام قصر مهرگان فعال شده و تلاش می کنیم تا این جام در تقویم فدراسیون ثبت شود، گفت:تقریبا سه ماه از مسئولیت من گذشته و اگر به ایام اربعین نمی خوردیم مجمع را برگزار می کردیم.

 

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی با اشاره به اینکه در گذشته هم تلاش های خوبی انجام شده، افزود:در این سه ماه از فرآیند هیئت دوچرخه رضایت دارم همچنین اعزام هایی که انجام شده برای مسابقات مورد رضایت بوده که باید از تلاش های تمام همکارانم تشکر کنم.

 

وی با تاکید بر اینکه آنچه در عرصه دوچرخه سواری خراسان رضوی باید به آن اشاره کرد حضور قهرمانان نام آور است، ادامه داد: رسانه ها قطعا می توانند کمک کنند تا دهها قهرمان دوچرخه سواری داشته باشیم لذا از رسانه ها برای رسیدن به عناوین مهم در عرصه های ملی و بین المللی طلب یاری می نماییم.

 

طهوریان عسکری گفت:بنده اکراه داشتم این مسئولیت را بپذیرم اما تنها نکته ای که من را راضی کرد و وارد این عرصه شدم، نگاه خودم برای تلاش جهت توسعه حمل و نقل همگانی بود لذا برای پشتوانه سازی ورزشکاران و دمیدن انرژی جدید وارد این عرصه شدم.

 

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی با بیان اینکه هیئت دوچرخه سواری مشهد هم اکنون در حال انعقاد تفاهم نامه با شهرداری هست تا بتوانند تلاش های مضاعفی برای پیشبرد اهداف دوچرخه سواری انجام دهد، افزود:باید در حوزه دوچرخه سواری خانم ها باید به قوانین و تعهدات جمعی در اداره شهر پایبند باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه در این دوره تمام توانمان را می گذاریم تا قهرمانان فراوانی پرورش دهیم، اظهارداشت:اگر محدودیت هایی را در سطح شهر برای دوچرخه سواری بانوان قائل قائل شدیم باید آن را رعایت کنیم اما فضا و زیرساخت هایی هم باید ایجاد کنم تا بانوان از فرصت دوچرخه سواری استفاده کنند.

 

طهوریان با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم محدودیت ها باعث ایجاد خللی در توسعه ورزش دوچرخه سواری بانوان شود، گفت: برگزاری مسابقات انتخابی کوهستان استان، مسابقه پیست جام ولایت، مسابقه استعدادیابی آقایان و خانم های مشهد و میزبانی یک نوبت لیگ دوچرخه سواری جاده کشور در نیشابور فقط بخش اندکی از اقدامات انجام شده در سه ماهه اخیر بوده است.

 

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی با بیان اینکه توسعه ورزش دوچرخه سواری از اولویت های مهم است، افزود: در خصوص حمایت های مالی برای لیگ دوچرخه سواری سال ۱۴۰۲ صنایع استان را فعال خواهیم کرد.

کد خبر 1213433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha