پیشرفت ۷۰ درصدی مجتمع درمانی، آموزشی «ابریشم چی» آران و بیدگل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: عملیات احداث ساختمان مجتمع درمانی، آموزشی ابریشم چی آران و بیدگل تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دکتر کورش ساکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل در حاشیه دیدار با خیّر سلامت حاج احمد ابریشم چی گفت: عملیات احداث مجتمع درمانی، آموزشی ابریشم چی آران و بیدگل که توسط خیر سلامت حاج احمد ابریشم چی در حال ساخت است، تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: پروژه خیر ساز ابریشم چی با زیربنای ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع قرار است علاوه بر استفاده درمانی، برای خدمات آموزشی دانشگاه از جمله تاسیس دانشکده های طب اسلامی، ایرانی و داروسازی مورد استفاده قرار گیرد.

 

ساکی ادامه داد: انسان وقتی رشد می کند و به سنین بالاتر می رسد یاد می گیرد که از حق خود بگذرد و حق دیگران را در نظر بگیرد و اکثریت قریب به اتفاق خیرین ما هم دوران جوانی را گذرانده اند، اینجاست که خودی، وجود ندارد و خیّر می خواهد جامعه اش سعادتمند شود.

 

خیّر سلامت حاج احمد ابریشم چی هم، درخواست تکمیل طبقه همکف ساختمان توسط دانشگاه ظرف مدت سه ماه آتی و انتقال مرکز اورژانس امام خمینی آران و بیدگل به این ساختمان را داشت و در صورت انجام این درخواست، قول مساعد جهت تکمیل چهار طبقه دیگر ساختمان را داد.

 

 

 

کد خبر 1213479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha