استقبال مردمی از نمایشگاه خوشنویسی رضایت بخش است

تهمتن با اشاره به اینکه هنر متعالی ظرفیتی بزرگ در عرصه های مختلف است، افزود: استقبال مردمی از نمایشگاه خوشنویسی رضایت بخش است.

استاد« حسن تهمتن» در حاشیه برپایی نمایشگاه خوشنویسی پیشکسوتان هنر خوشنویسی استان لرستان که با عنوان کلک در خرم آباد برپا شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان لرستان، اظهار داشت: هدف از تشکیل نمایشگاه خوشنویسی بحث را در دو محور اساسی میتوان پیش برد که محور اول؛ به طور معمول ما از برپایی نمایشگاه به شکل عام آن چه هدفی را دنبال میکنیم و محور دون شامل بازتاب آن است.

 

وی ادامه داد: هدف از برپایی نمایشگاه بالاخص تجسمی بالا بردن فهم و درک هنری مخاطب در این زمینه بخصوص و ارتباط آن با مسائل جامعه است که این در واقع همان پیام هنر است.

 

استاد خوشنويس لرستانی ادامه داد: این دو عامل اگر منظور نظر قرار گیرد بعنوان یک نمونه موفق میشود از آن نام برد.

 

وی ادامه داد: نمایشگاه خوشنویسی کلک خرم آباد بعنوان یک واقعه مهم هنری که برای اولین بار در شهرستان خرم آباد اتفاق افتاد از این نمونه نمایشگاهها بود که این دو شاخصه را داشت.

 

تهمتن بیان کرد: بزرگان و پیشکسوتان خوشنویسی این شهرستان برای اولین بار در قالب یک نمایشگاه مشترک آثارشان را به معرض دید عموم گذاشتند.

 

وی ادامه داد: استقبال مردم هنردوست از این نمایشگاه و بازتاب بیرونی آن خارج از حد انتظار بود و البته هشداری به ما هنرمندان بود که بیشتر و بهتر از گذشته باید کار کرد.

 

تهمتن اظهار کرد:حضور موثر مسئولین هنری و آموزشی استان در روز افتتاحیه و همدلی با هنرمندان نشان داد که اگر هنرمند حمایت شود کاری خواهد شد کارستان.

 

این استاد خوشنوسی لرستانی اظهار کرد: هنرمتعالی، ظرفیتی بزرگ جهت ارتقای فرهنگ عمومی جامعه است و در عرصه های مختلف می توان تاثیرگذار باشد.

کد خبر 1213558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha