نصب بیش از ۱۸۰۰ دوربین مداربسته برای ایجاد امنیت مراسم اربعین حسینی

آستان مقدس امام حسین(ع) از نصب بیش از یک هزار و ۸۰۰ دوربین مداربسته برای ایجاد امنیت مراسم اربعین و نظارت بر حرکت زائران در مناطق مختلف کربلای معلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز بین المللی رسانه، رسول فضاله، رئیس بخش حفظ نظم در آستان مقدس امام حسین(ع) اعلام کرد: بیش از یک هزار و 800 دوربین مداربسته برای نظارت بر حرکت زائران داخل شهر قدیمی و اطراف آستان مقدس و جاده های منتهی به حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) نصب شده است. این سیستم در پوشش امنیتی مناطق گسترده در شهر کربلای معلی سهیم است.

فضاله افزود: آستان مقدس امام حسین(ع) همه تدابیر امنیتی را برای استقبال از زائرانی که از تمامی استان ها و جهان اسلام به کربلای می آیند، تکمیل کرده است تا مراسم زیارت اربعین امام حسین(ع) برپا شود.

 

وی ادامه داد: سیستم دوربین مداربسته متعلق به آستان مقدس حسینی یکی از مدرن ترین سیستم ها در عراق است که مبدأ تخصصی بین المللی است و با وضوح بالا نظارت می کند.

فضاله گفت: همکاری بسیار خوبی بین آستان مقدس حسینی و آستان مقدس عباسی و همه طرف های امنیتی دولتی در این استان وجود دارد.

 

رئیس بخش حفظ نظم گفت: این طرح شامل استفاده از سیستم های مدرن علاوه بر سونار و سیستم تفتیش اولیه است. علاوه براین، تعداد دوربین ها یک هزار و 800 عدد است. مکان های دریافت امانات افزایش یافته است. انتشار مکان های اضافی توسط بخش برون مرزی انجام شده است.

کد خبر 1213559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha