برپایی موکب آستان قدس رضوی با عنوان «چایخانه حضرت رضا (ع)» در ورودی میاندوآب

محمودی گفت: موکب آستان قدس رضوی با عنوان «چایخانه حضرت رضا (ع)» در ورودی میاندوآب در ایام اربعین از سمت تبریز برپا شده است.

«محمد محمودی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، با عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: پیاده روی اربعین حسینی  نمایش قدرت شیعه و اسلام است و همه وظیفه داریم در راستای پرشور برگزار کردن مراسمات این ایام قدم برداریم.

 

مسئول دفتر خدمیاری و کانون های خدمت رضوی در میاندوآب افزود: در این راستا نیز در شهرستان میاندوآب و توسط دفتر خدمیاری و کانون های خدمت رضوی در میاندوآب و با همکاری سایر ادارات،  موکب آستان قدس رضوی با عنوان «چایخانه حضرت رضا (ع)» در ورودی میاندوآب در ایام اربعین از سمت تبریز برپا شده است.

 

وی گفت: در این موکب ۲۴۰ نفر خادمیاران بصورت کشیک و شبانه روزی به زائران ارائه خدمت می دهند.

 

محمودی ادامه داد: توزیع چای ، شربت، آب آشامیدنی و امکان اسکان زائران در مسجد پیش بینی شده از جمله خدماتی است که در این موکب به زادران ارائه می شود.

 

وی تصریح کرد: قرار گرفتن شهرستان میاندوآب  در مسیر زائران حسینی  افتخار بزرگی است که نصیب مردم این شهرستان شده است و  این فرصتی برای مردم است تا در مسیر خدمت‌رسانی به زائران حسینی گامی بردارند.

کد خبر 1213587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha