کتاب «دختر ساوالان» نوشته فاطمه اعظمی به رشته تحریر درآمد

«دختر ساوالان» کتاب دو زبانه در حوزه کودک با هدف شناساندن جاذبه های فرهنگی و توریستی شورابیل و سبلان توسط «فاطمه اعظمی» به رشته تحریر درآمد و بزودی راهی باز فروش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «دختر ساوالان» کتاب دو زبانه در حوزه کودک با هدف شناساندن جاذبه های فرهنگی و توریستی شورابیل و سبلان توسط «فاطمه اعظمی» به رشته تحریر درآمد و بزودی راهی باز فروش خواهد شد.

 

فاطمه اعظمی متولد اردبیل است و فعالیت های ادبی خود را از سال 1397 با مجموعه ادبیات خلاق به سرپرستی «وحید ضیایی» شروع کرد، او در دوره های مختلف ادبیات خلاق حضور داشته و تاکنون تعدادی از مجموعه های شعر و ترجمه هایش منتشر شده است.

 

کتاب «دختر  ساوالان» حاوی داستان های بومی شهر اردبیل است و نویسنده سعی داشته با جملات ساده، کوتاه و نیز شکل محاوره ای فضای صمیمی با مخاطبش را ایجاد کند. جملات کوتاه باعث شده اند که رشته نوشتن از دست نویسنده و به طبع آن مخاطب در نرود. رعایت ضابطه مند در فعل ها و ضمایر به کاررفته باعث شده به نگارش داستان اسلوب ویژه ببخشد. بعد از خوانش قسمتی از داستان ذهن درگیر می شود و به دنبال ادامه داستان کنجکاوانه پیشروی می کند بدون اینکه خستگی حس شود، تصور ذهنی عمیق را در خواننده به وجود می آورد.

 

تلاش نویسنده برای زنده نگه داشتن داستان های بومی، بایاتی ها و لالایی ها برای کودکان نقطه عطف داستان است.

 

کد خبر 1213633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha