تسریع عملیات گازرسانی به صنایع بزرگ در استان فارس با هدف حمایت از اشتغال

میدان شاهی گفت: با هدف اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص حمایت از اشتغال، عملیات گازرسانی به صنایع بزرگ در استان فارس تسریع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «علی اکبر میدان شاهی»، امروز (چهارشنبه 16 شهریور) با اشاره به عملیات گازرسانی به صنایع استان فارس در جمع خبرنگاران گفت:عملیات گازرسانی به صنایع فارس با هدف تحقق شعار سال به صورت ویژه در دستور کار شرکت گاز استان فارس قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس افزود: بر این اساس پروژه های گازرسانی به 47 محور صنعتی در سطح استان و سه ایستگاه CNG و یک شهرک صنعتی بهره برداری شده است.

وی اضافه کرد: عملیات گازرسانی به 26 مورد از صنایع در محور صنعتی آباده با عنوان «بیداعلم» تا انتهای ماه جاری به پایان خواهد رسید و چهار مورد از صنایع در منطقه صنعتی «امیرآباد» اقلید به شبکه گازرسانی متصل شده و 17 مورد از صنایع در محور صنعتی «دشت کاوند» لارستان از شبکه گازرسانی برخوردار شده اند و 2 ایستگاه سی ان جی در شیراز و یک ایستگاه در ممسنی هم به شبکه گاز متصل شده اند.

میدان شاهی اعلام کرد: شهرک صنعتی منطقه اقتصادی ویژه شهرستان جهرم هم به شبکه گازرسانی متصل شده وعملیات اجرای 35 کیلومتر خط هشت اینچ از خط انتقال سیمان لارستان با موفقیت انجام پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: با هدف اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص حمایت از اشتغال، عملیات گازرسانی به صنایع بزرگ در استان فارس تسریع شده و کارخانه سیمان لارستان و طرح توسعه کاشی «حافظ» در زرقان به شبکه گازرسانی متصل شده اند.

میدان شاهی اعلام کرد: عملیات گازرسانی به 300 واحد صنعتی و تولیدی در استان فارس در ماه ‌های اخیر با موفقیت انجام پذیرفته است و در هفته دولت کلنگ احداث پروژه های گازرسانی در سایر مناطق صنعتی و روستایی استان به زمین زده شد و در شهرستان های کازرون، فراشبند و ممسنی و کوهچنار بیش از 17 هزارمتر شبکه گذاری انجام خواهد شد.

وی گفت: در شهرستان های فسا، داراب، نیریز، بختگان و سروستان بیش از 36 هزار متر شبکه جهت گازرسانی به صنایع پراکنده  به روش تامین کالا، تجهیزات و نصب توام PC به صورت فهرست بهایی انجام می شود و در 26 واحد صنعتی تولیدی در جنوب استان فارس هم شبکه گاز رسانی انجام می شود.

کد خبر 1213635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha