ارائه زیارت مجازی و محتوای صوتی و تصویری توسط موکب «منتظران ظهور» کازرون در کربلای معلی

شفیعی گفت: موکب «منتظران ظهور» کازرون برای سومین سال راهی کربلای معلی می شود و به پذیرایی از زائران و برپایی مراسم روضه و زیارت عاشورا، پخش کلیپ ‌های مناسبتی، زیارت مجازی و ارائه محتوای مناسب صوتی و تصویری مناسب می پردازد.

«محمدجعفر شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، از راه اندازی موکب های مختلف خدمات رسانی به زائران کربلا توسط دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: موکب «منتظران ظهور» کازرون به منظور خدمات رسانی به زوار ابا عبد الله الحسین (ع) گفت: موکب «منتظران ظهور» کازرون هم با همکاری دستگاه ‌های فرهنگی شهرستان کازرون، ظرفیت های مردمی و خیران و با هدف ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) در کربلا راه اندازی شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون ادامه داد: موکب «منتظران ظهور» کازرون  برای سومین سال راهی کربلای معلی می شود و به پذیرایی از زائران و برپایی مراسم روضه و زیارت عاشورا، پخش کلیپ ‌های مناسبتی، زیارت مجازی و ارائه محتوای مناسب صوتی و تصویری مناسب می پردازد.

مسئول موکب «منتظران ظهور» کازرون اضافه کرد: کانون های مساجد برای جذب جوانان به مسجد و ترویج فرهنگ مسجدی اقدامات مطلوبی به انجام می رسانند و پیام پیاده روی اربعین از نشانه ها و مقدمات عصر ظهور حضرت مهدی (عج) است.

شفیعی تصریح کرد: پیاده روی اربعین حسینی، مصداق بارز قدرت نرم شیعه در دوران غیبت امام زمان (عج) است و تبیین ابعاد مختلف این پیاده روی از رسالت های اصلی موکب «منتظران ظهور» کازرون به شمار می رود.

وی گفت: همکاری و همدلی موکب ‌داران عراقی و ایرانی موجب ارائه خدمات بهتر به زائران پیاده اربعین حسینی می شود و نماد وحدت مسلمانان است.

کد خبر 1213649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha