یک میلیون واحد مسکونی ویژه مددجویان احداث می شود

بختیاری با بیان اینکه یک میلیون واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد طی تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کشور احداث می شود، افزود: از این تعداد ۵۰۰ هزار واحد تا ۳۰ ماه آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان لرستان « سید مرتضی بختیاری» امروز در نشست شورای مسکن لرستان، اظهار داشت: تامین مسکن مددجویان از برنامه های شاخص کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

 

وی افزود: تنها نگرانی فعلی، در خصوص تامین اعتبارات لازم می باشد اما در نشست هماهنگی با مسوولان مربوطه نحوه تامین اعتبار پیش بینی شده و این مهم با یک اقدام جهادی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن ۲۳۲ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد ثبت نام کردند که تاکنون ۱۰ هزار نفر تایید شده است و نیازی به تامین ۴۰ میلیون تومان آورده متقاضی برای ثبت نام نیست.

 

وی بیان کرد: همچنین ۴۰ هزار تفاهم نامه روستایی با سازمان بسیج سازندگی منعقد شده است که تاکنون ۲۳ هزار نفر ثبت نام کرده اند و هفت هزار واحد پروانه ساخت صادر شده است و با همکاری بنیاد علوی تا پایان امسال ۱۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل خواهد شد و در صورت اتمام، اقدامات لازم برای تحویل ۱۰ هزار واحد دیگر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، تفاهم نامه ۳۶۰ هزار واحد مسکونی مبادله شده است و طی چهار سال ۱۲۰ هزار واحد روستایی و ۲۴۰ هزار واحد شهری به متقاضیان تحویل می شود.

 

وی ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند و اقدامات خوبی در این راستا برای جامعه ایثارگران صورت گرفته است همچنین امید می رود تا پایان سال آینده مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد در روستاها برطرف شود.

 

بختیاری اظهار کرد: تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر به متقاضیان می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند که باید از این ظرفیت بخوبی استفاده کرد.

کد خبر 1213654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha