انتخاب ۵۱ اثر در هجدهمین همایش کشوری «ادبیات عاشورایی» ویژه خانواده بزرگ بهزیستی

هوشیار گفت: ۵۱ اثر در هجدهمین همایش کشوری «ادبیات عاشورایی» ویژه خانواده بزرگ بهزیستی منتخب و به صورت حضوری و غیرحضوری در این همایش ارائه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «محمدرضا هوشیار»، امروز (چهارشنبه 16 شهریور) در هجدهمین همایش کشوری «ادبیات عاشورایی» ویژه خانواده بزرگ بهزیستی که با موضوع «حضرت رقیه (س)» در شیراز برگزار شد، گفت: ۲۹۳ اثر از ۲۱ استان کشور به دبیرخانه همایش ارسال شد که ۵۱ اثر منتخب و به صورت حضوری و غیرحضوری در همایش ارائه شدند.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: برای سال آینده این همایش نیز، موضوع «جلوه های اخلاق در کربلا» در نظر گرفته شده است و امسال از تارنمای ادبیات عاشورایی با عنوان «عاشورا و توانمندسازی» در این همایش با حضور رئیس سازمان بهزیستی رونمایی شده است.

«محمدرضا سنگری»، عاشورا پژوه و نویسنده معاصر هم در این همایش گفت: کربلا موزه نیست بلکه آموزه است و باید از آموزه های امام حسین (ع) برای اصلاح رفتار با دیگران استفاده کنیم.

خاطر نشان می شود، در این مراسم از خیران و منتخبان این همایش کشوری با اهدای لوح و تندیس همایش توسط معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور تقدیر شد و «رضا عسکری»، مداح نابینای اهل بیت (ع) از استان کرمان به مداحی پرداخت.

کد خبر 1213682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha