۴۰ هزار لرستانی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن هستند

کرم الهی با بیان اینکه ۱۴۸ هزار نفر در این استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: تاکنون ۹۹ درصد این تعداد پالایش شده و ۴۰ هزار نفر واجد شرایط بوده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، «وحید کرم الهی» امروزدر نشست شورای مسکن استان، اظهار داشت: ۶ هزارو ۷۹۸ نفر از این تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: از این افراد یکهزارو ۶۶۸ نفر تایید، ۳۱۰ نفر در حال بررسی و چهار هزارو ۳۷۸ نفر انصراف یا رد شده اند.

 

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای ۱۷۶ واحد مسکونی مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی ۵۸ درصد برای واگذاری به مددجویان در حال انجام است که ۹۰ واحد به مددجویان کمیته امداد و ۸۰ واحد به مددجویان بهزیستی واگذار می شود.

 

کرم الهی اذعان داشت: همچنین زمین مورد نیاز برای ایجاد ۱۷۰ واحد مسکونی در لرستان پیش بینی شده که ۵۵ واحد برای مددجویان بهزیستی و ۱۱۵ واحد برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: در مردادماه امسال توافق نامه ای میان وزیر راه و شهرسازی و فرمانده کل سپاه پاسداران مبنی بر ایجاد ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان منعقد شده که قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به عنوان مجری و دولت برای ساخت هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان متقبل می شود که در این راستا آورده متقاضی صفر خواهد بود.

کد خبر 1213715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha