کاروان خادمین امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان به مرز مهران اعزام شدند

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: کاروان خادمین بقاع متبرکه، اصحاب وقف با مشارکت واقفان، خیرین به موکب امامزادگان مستقر در مرز مهران امروز (چهارشنبه ۱۶ شهریور) از امامزاده عبدالله (ع) گرگان اعزام شدند.

حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» در حاشیه مراسم بدرقه اعزام کاروان خادمین بقاع متبرکه، اصحاب وقف با مشارکت واقفان، خیرین به موکب امامزادگان مستقر در مرز مهران به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان گفت: در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کاروان خدام الحسین(ع) اصحاب وقف و بقاع متبرکه استان گلستان اعزام شدند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: در این کاروان بخشی از ملزومات شامل؛ نانوایی سیار تمام اتومات برای خدمت رسانی، 2 تریلی آب معدنی و چند کامیون سایر اقلام به همراه 100 خادم تخصصی در بخش آشپزخانه و خدمات فرهنگی، اسکان و تغذیه با هماهنگی ستاد اربعین حسینی اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه این کاروان از مکان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان به مرز مهران که پر ترافیک ترین مرز است، اعزام شدند، گفت: این موکب از (16 شهریور) تا سه روز بعد از اربعین حسینی در مقابل پایانه برکت قبل از نقطه صفر مرزی به زوار امام حسین(ع) خدمات رسانی می کنند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد با اشاره به خدمات دهی این موکب، اظهارداشت: پخت روزانه 15 هزار پرس غذای گرم، 10 هزار قرص نان گرم و پیش بینی اسکان یک هزار نفر در روز پیش بینی از خدمات موکب امامزادگان در این ایام است.

 

 

 

کد خبر 1213723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha