بیش از ١٢٠٠ تن کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر در سیستان وبلوچستان توزیع شده است

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: بیش از ١٢٠٠ تن کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر در سیستان وبلوچستان توزیع شده است .

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در نشست امنیت غذایی استان گفت : از آغاز طرح  تأمین و توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه محرم و صفر تاکنون یک هزار و ٢٢٠ تن کالا تأمین و بمنظور تهیه نذورات در سطح استان توزیع شده است.


محمد مهدی اکبری افزود کالاهای اساسی شامل برنج،  شکر،  گوشت گوساله منجمد و گوشت مرغ منجمد میباشد که برای برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم وصفر و تهیه نذورات در اختیار هیئت ها و تشکل های مذهبی،  مساجد و موکب های داخلی و برون مرزی قرار گرفته است .

 

وی تصریح کرد هیئات مذهبی در سطح استان می‌توانند به سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان مراجعه و میزان کالاهای مورد نیاز خودرا اعلام و پس از هماهنگی، کالاهای خود را از مباشرین اعلام شده در سطح شهرستان ها تأمین کنند.

 

گفتنی است در این نشست مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی، معاون اصناف و صمت،نمایندگان  اداره کل پشتیبانی امور دام، غله ، دامپزشکی و بازرس کل ، معاون صنف پروتئین ولبینیات استان حضور داشتند

کد خبر 1213724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha