۲۱ تعاونی برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور مسئولان از ۲۱ تعاونی برتر خراسان جنوبی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی امروز (۱۶ شهریور) در هفدهمین آیین تجلیل از تعاونی های برتر خراسان جنوبی اظهار داشت: طی هفته تعاون ۹۵ برنامه برنامه محور خراسان جنوبی اجرا شد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه یک هزار و ۱۶ تعاونی فعال در استان وجود دارد، گفت: در استان ۴۲ تعاونی جهت ایجاد ۸۱۹ فرصت شغلی در استان طی یکسال گذشته راه اندازی شده است.

 

وی به بحث صادرات اشاره کرد و افزود: طی یکسال گذشته ۱۵ میلیون دلار از محصولات تولیدی تعاونی ها در بخش های فرش، سنگ های قیمتی و کشاورزی از خراسان جنوبی به کشورهای مختلف صادر شده است.

 

اشرفی با بیان اینکه ۳۶ برند مربوط به تعاونی ها در استان ثبت شده است، ادامه داد: اگر تعاونی بخواهد محصولی تولید و صادرات کند باید در زمینه برندسازی اقداماتی انجام دهد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۴۶۰ نظارت قانونی طی یکسال گذشته بر تعاونی های استان انجام شده است، گفت: تعاونی های برتر طی یکسال گذشته مورد بازدید قرار گرفتند و اقدام به معرفی این تعاونی ها به عنوان الگو کرده ایم.

 

وی در پایان بیان کرد: امروز ۲۱ تعاونی به عنوان تعاونی برتر در استان خراسان جنوبی تقدیر به عمل خواهد آمد و ۲۵۵ تعاونی در این فرایند و رقابت شرکت کرده بودند.

کد خبر 1213729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha