مسکن محرومان  در برنامه هفتم در اولویت قرار گیرد

نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن محرومان در سطح کشور، وضعیت مناسبی ندارد و این بحث در برنامه هفتم، باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، فداحسین مالکی، نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان کمیته امداد مرکز استان سیستان و بلوچستان، ضمن قدردانی از خدمات این نهاد در استان، اظهار کرد: وظیفه تک تک مسئولان در رده‌های مختلف است که قشر محروم جامعه را مدّنظر داشته باشند، زیرا هر چه پیچیدگی مسائل سیاسی و اقتصادی بیشتر شود، شرایط برای این قشر محروم دشوارتر می‌شود.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: جلسات هم‌اندیشی که ما با مسئولان و وزارتخانه‌های مختلف داریم، بخش عمده آن مربوط به قشر محروم جامعه است.

 

وی گفت: کمیته امدادی‌ها، بیش از هر نهاد دیگری، با قشر محروم جامعه مأنوس هستند؛ هیچکس نزدیک‌تر از نیروهای کمیته امداد به محرومان و نیازمندان جامعه نیست.

 

مالکی بیان کرد: متأسفانه مسکن محرومان در سطح کشور، وضعیت مناسبی ندارد و این بحث در برنامه هفتم، باید در اولویت قرار گیرد.

 

وی ضمن قدردانی از اجرای طرح امداد هوشمند، بیان کرد: استفاده از فناوری و هوشمندسازی خدمات، کار بسیار خوبی است و باید هر چه بیشتر به این سمت رفت، زیرا روش‌های سنتی دیگر جوابگو نیست.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار اصلاح طرح دهک بندی مددجویان شد.

کد خبر 1213751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha