راه قدس از مسیر اربعین حسینی مي‌گذرد

حسینی پور با بیان اینکه امروز مسیر اربیعن به برکت خون شهدا و جهاد این مردان خدایی استمرار دارد، گفت: به فرموده امام راحل«راه قدس از کربلا می گذرد» و امروز مسیر اربعین همان مسیر رسیدن به قدس است که دشمنان اسلام از استمرار و تداوم این مسیر می هراسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز(۱۶شهریور) در گردهمایی تشکلات مادران، همسران، فرزندان، خواهران و تجلیل و تکریم از همسران فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در مجتمع شهید بهشتی سازمان بهزیستی استان مازندران برگزار شد، با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که در زمانی زیست داریم که اسطوره هایی انسانی اسلامی، جهادی و اعتقادی در دوره ی ما جلوه های زیبایی از مسیر عاشورا را برای نسل حاضر به خوبی ترسیم کردند و سرداران رسید اسلام الگوهای تمام عیار جامعه بشری شده اند، اظهار کرد: در این دروه نفسانی که جغرافیا به ظاهر در تسخیر یزیدیان زمان است سرداران رشید اسلام توانستند مفهوم واقعی حق را همانند قیام عاشورای امام حسین(ع) برای ازادی خواهان جهان ترسیم کردند.

 

استاندار مازندران بابیان اینکه خداوند رحمان را شاکریم که شیعه سرزمین ایران اسلمی هستیم و در این مرز و بوم با نعمت ولایت در سلامت و امنیت به عبادت و دینداری می پردازیم، افزود: امامین انقلاب اسلامی مسیر هدایت بشری را به آزادی خواهان دنیا ارائه داشتند.

 

وی با بیان اینکه همسران، فرزندان و پدران بسیاری در ایران اسلامی از سرداران رشید اسلام هستند و نام و یاد عده ای از این سرداران چراغ هدایت جوانان دنیا هستند، گفت: همچنین همسران،‌مادران و خواهران شهدا و این سرداران دوران دفاع مقدس همانند حضرت زینب(س) حافظان فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

 

حسینی پور با بیان اینکه امروز مسیر اربیعن به برکت خون شهدا و جهاد این مردان خدایی استمرار دارد، افزود: نام سرداران شهید طوسی، بصیر، شیرودی و ... در جهان اسلام همانند ستاره درخشان می درخشد و آزادی خواهان دنیا از این بزرگوارن الهام می گیرند.

 

وی به رشادت های سردار شهید قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت اشاره و بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند«راه قدس از کربلا می گذرد» و امروز مسیر اربعین همان مسیر رسیدن به قدس است که دشمنان اسلام از استمرار و تداوم این مسیر می هراسند.

 

حسینی پور با اشاره به تعبیر سردار سلیمانی از ایران اسلامی با عنوان حرم، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی جهان را متحول کرد و موجب هوشیاری تمام آزادگان دنیا شد.

 

وی برلزوم تکریم والدین و همسران و مادران و خواهران شهدا تاکید کرد و گفت: پرچم اسلام به همت همسران و مادران شهدا بالاست و مسیر امام راحل و شهدا را بااستقامت و پایداری و صبوری علی رقم همه مشکلات ادامه می دهید قدردان هستیم.

 

حسینی پور با بیان اینکه ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس و ۴۳شهید مدافع حرم مازندران در کنار دیگر شهدای کربلای ایران اسلامی اسلام را بیمه کردند، افزود: مسیر ظهور به برکت خون این شهدا نزدیک شده است.

 

وی به خدمات «سیمه قاسمی طوسی» مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری مازندران فرزند سردار شهید طوسی در حوزه تکریم خانواده های معظم شهدا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است. حرکت خلاف مسیر شهدا محکوم به شکست خواهد شد همانند فتنه ۸۸که از خانواده های شهدا سوء استفاده کردند که به برکت هدایت های داهیانه رهبری خنثی شد.

 

حسینی پور با بیان اینکه جهاد تبیین که رهبری مدنظر دارند برای این که بسیاری از خرده جریانات به دنبال وارونه جلوه دادن مسیر شهدا هستند،‌ادامه داد: خانواده شهدا در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند.

 

وی برلزوم بازخوانی وصیت نامه شهدا تاکید کرد و گفت: تلاش داریم در مسیر شهدا و اجرایی شدن وصیت نامه این مردان خدایی حرکت کنیم.

کد خبر 1213760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha