وقوع ۳۳۵ حادثه و حریق طی ۴ ماهه اخیر در آران و بیدگل

دهقانی، از وقوع ۳۳۵ مورد حادثه و حریق طی ۴ ماهه اخیر در این شهر خبر داد.

احمد دهقانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طی ۴ ماه گذشته تعداد ۳۳۵ حادثه و حریق در آران و بیدگل به وقوع پیوسته است.

 

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی آران و بیدگل افزود: از مجموع این حوادث، ۱۱۵ مورد حریق و ۲۲۰ مورد حادثه گزارش شده است.

 

دهقانی ادامه داد: سازمان آتش نشانی آران و بیدگل طی این مدت در حوزه آموزش و پیشگیری هم برنامه های آموزشی متعدد و متنوعی را در بیمارستان ها، شهرک های صنعتی داشته و بازدیدهایی از مراکز درمانی، مساجد داشته است.

 

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی آران و بیدگل افزود: اولویت برنامه های مجموعه آتش نشانی آران و بیدگل، آموزش جهت پیشگیری و عکس العمل مناسب در زمان وقوع حوادث است.

 

دهقانی به حریق گسترده اخیر در یکی از شرکت های شهرک صنعتی آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: در این حریق، با همکاری مجموعه های مختلف مدیریت شهری در کاشان و آران و بیدگل بهترین مدیریت بحران صورت گرفت.

 

وی افزود: تمام نیروهای امدادی و اطفائی در این عملیات حضور داشتند و علیرغم اینکه بابت این حجم ضرر و زیان بسیار متاثر شدیم، اما مجموعه همکاران در آران و بیدگل و کاشان در این عملیات مانع وقوع بحرانی بزرگتر شدند و تاکنون چنین هماهنگی خوبی را در منطقه شاهد نبودیم.

 

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی آران و بیدگل در پایان بر لزوم هوشیاری شرکت های صنعتی و توجه ویژه به مسأله آموزش و پیشگیری در حوزه اطفای حریق تاکید کرد.

کد خبر 1213762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha