کردستانی‌ها پیشقراول محبت به اهل بیت هستند

رمضانی، گفت: کردستانی‌ها پیشقراول محبت به اهل بیت هستند و علمای اهل سنت، کتب اهل سنت به اهل بیت(ع)و امام حسین(ع) ارادت ویژه‌ای نشانه داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کردستان، «مهدی رمضانی» ظهرچهارشنبه ۱۶ شهریور ماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان اظهار کرد: رسانه رکن رکین روشنگری و اطلاع‌رسانی است و باید بر نحوه فعالیت تمرکز کرده و تولیدات و مستندات رسانه‌ای فاخر ویژه اربعین کردستان تولید شود.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با بیان اینکه رسانه‌ها به مصاحبه مردمی در مورد اربعین بیشتر توجه کنند، افزود: نباید تنها مقامات با تلویزیون و رسانه‌ها مصاحبه کنند بلکه باید ظرفیت مردمی بیشتر دیده شود.

 

رمضانی عنوان کرد: با توجه به محبوبیت رادیو مریوان بین مردم باید برنامه‌ای با رعایت زمان و حساسیت‌ها، مدنظر گرفته شود.

 

وی با تاکید بر اینکه پویش کمک مردمی و اربعین؛ «هر خانه، یک موکب» در استان راه‌اندازی شود، تصریح کرد: هرچقدر برنامه‌ها مردمی‌تر باشد، انعکاس و بازتاب آن بهتر و موثرتر خواهد بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان فضاسازی محیطی و تولید محتوا ویژه اربعین را وظیفه ارشاد و تبلیغات اسلامی در استان برشمرد و اضافه کرد: انتظار می‌رود که برنامه‌ها و وعده‌های داده شده اجرا شود.

 

رمضانی با بیان اینکه سفر استاندار به سلیمانیه عراق برای بررسی زیرساخت‌های اربعین حسینی برکات زیادی داشت، اضافه کرد: آزادیخواهان جهان به راهپیمایی اربعین ارادت دارند و کردستانی‌ها پیشقراول محبت به اهل بیت هستند و علمای اهل سنت، کتب اهل سنت به اهل بیت و امام حسین ارادت ویژه‌ای نشانه داده‌اند.

کد خبر 1213764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha