اربعین، بهترین فرصت برای خدمت رسانی به زائرین حسینی/برگزاری اربعین حسینی در شهرستان لنده

حجت الاسلام الهی نیا جهان امروز را تشنه و نیازمند معنویت دانست و گفت: اربعین، زمینه ساز تفکر حسینی در عالم هستی و بهترین فرصت برای خدمت به زائرین امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدمحمود الهی نیا» امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرستان لنده از برگزاری برنامه های دهه نخست و دوم ماه محرم که به همت هیئت های مذهبی این شهرستان برگزار شد تشکر کرد و خواستار برگزاری مراسم اربعین حسینی باشکوه هرچه بیشتر نسبت به سال های قبل شد.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده اربعین را زمینه ساز تفکر حسینی در عالم هستی و بهترین فرصت برای خدمت به زائرین امام حسین(ع) دانست و افزود: جهان امروز تشنه و نیازمند معنویت است، زیرا یکی از چالش های مهم در دنیای کنونی فاصله گرفتن از معنویت و حرکت به سمت ابتذال است.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه ابتذال باعث فروپاشی بنیان خانواده و جامعه می شود، خاطرنشان کرد: برای مصونیت از بزه در جامعه کنونی، توجه به مسائل دینی، معنوی، ارزشی و آئینی یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام الهی نیا یکی از چالش ها و فرصت ها در عصر کنونی را فضای مجازی دانست و ادامه داد: هر چند که این فضا معایب فراوانی دارد، ولی می توان با بهره گیری از آن برای نشر و تعالی اندیشه های دینی و اسلامی در مسیر معنویت و بصیرت افزایی جامعه بهره برداری لازم را داشته باشیم.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده خواستار توجه به افزایش رفتارهای اجتماعی خانوادگی، تعویض سبک زندگی ایرانی اسلامی و همچین هویت بخشی بنیان خانواده به عنوان یکی از ضرورت های اساسی در جامعه شد.

 

وی از برگزاری مراسم روز اربعین حسینی در روز ۲۶ شهریور ماه خبر داد و گفت: این مراسم ساعت هشت صبح از جلوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با پیاده روی تا گلزار مطهر شهدای گمنام این شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 1213770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha