خروج بیش از ۲۷۰ هزار زائر حسینی از مرز شلمچه

عمیدزاده از خروج بیش از ۲۷۰ هزار زائر حسینی از مرز بین المللی شلمچه از ابتدای ماه صفر تاکنون برای حضور در کنگره عظیم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: تاکنون نیز بیش از ۴۰ هزار زائر از طریق این مرز به خاک کشور بازگشتند.

«نادر عمیدزاده» ظهر امروز (چهارشنبه ۱۶ شهریور) در گفت‌وگوی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از طریق مرز بین‌المللی شلمچه اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای تردد زائران اربیعین حسینی در این مرز اندیشیده شده است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه کلیه تجهیزات و امکانات برای تردد آسان و روان زائران در مرز شلمچه تامین شده است افزود: کلیه گیت های خروج برای عبور زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در مرز شلمچه فعال شده اند و تردد در این مرز آسان و روان در حال انجام است و خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

وی از خروج بیش از ۲۷۰ هزار زائر حسینی از مرز شلمچه خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون این تعداد زائر برای حضور در کنگره عظیم راهپیمایی اربعین حسینی از گذرگاه مرزی شلمچه عبور کرده اند.

 

عمیدزاده با اشاره به اینکه همچنین تاکنون بیش از ۴۰ هزار زائر از مرز شلمچه به خاک کشور بازگشته اند یاد آور شد: تمامی مواکب خدمات رسان مرز شلمچه نیز بدون وقفه در حال خدمت با زائران ابا عبدالله الحسین (ع) هستند.

 

کد خبر 1213801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha