لزوم آمادگی مدارس برای تبیین مسائل معرفتی نظیر حجاب

فائزی ضمن تاکید بر لزوم آمادگی مدارس برای تبیین مسائل معرفتی نظیر حجاب گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی هم باید در این راستا به کمک آموزش و پرورش بیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،  «محمد فائزی» امروز (چهارشنبه، ۱۶ شهریور) در نشست صمیمی منتخبان دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی استان گیلان، معاونین پرورشی و مسئولین اتحادیه شهرستان‌ها با حجت‌الاسلام «حاج علی اکبری » نماینده ولی فقیه در اتحادیه دانش‌آموزی کشور اظهار داشت: قطعا حضور نماینده ولی فقیه در گیلان برای جامعه فرهنگی استان مبارک خواهد بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان این نهاد را نهادی مهم با رسالتی حیاتی خواند و عنوان کرد: کارکردهای آموزش و پرورش مکمل سایر نهادهاست و بخشی از اهداف این دستگاه را سایر تشکل‌ها برعهده دارند که اتحادیه دانش‌آموزی از جمله آن محسوب می‌شود.

 

فائزی با تاکید بر اینکه بخش مهمی از اهداف سند جامع آموزش و پرورش در قالب انجمن دانش‌آموزی قابل مشاهده است تصریح کرد: این مسئولیت دادن و نقش دادن به دانش‌آموزان باعث می‌شود آنان برای قبول مسئولیت‌های پیچیده‌تر در آینده آماده شوند.

 

وی به دست آوردن مهارتهای ارتباطی و گسترش معلومات را برای دانش‌آموزان لازم و ضروری دانست و اذعان کرد: مدارس ما باید برای مسائل معرفتی نظیر اهمیت و چرایی حجاب و تبیین آن خود را آماده کند و امیدواریم اتحادیه هم در این راستا به کمک آموزش و پرورش بیاید.

 

لطیفی دبیر انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش گیلان روی امور پرورشی تاکید زیادی دارد عنوان کرد: بدون شک این رویه که جزو دغدغه‌های انجمن اسلامی بوده است در سطح استان فواید و تبعات بسیار مثبتی را به همراه خواهد داشت. 

کد خبر 1213823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha