اعزام ۲۰۰۰زائر حسینی به عتبات عالیات با همکاری سپاه کربلا

سردار مسلمی با بیان اینکه سپاه کربلا با بهره گیری از ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان و همراهی استاندار مازندران زمینه حضور ۲۰۰۰زائر حسینی برای شرکت در این همایش بزرگ فراهم کرد، گفت: زائرین بصورت رایگان عازم سفر معنوی اربعین شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۱۶شهریور) در آئین بدرقه خادمین و زائرین اربعین حسینی که در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد، بابیان اینکه اربعین حسینی تجدید پیمان دوباره با عاشورای حسینی است، اظهار کرد: دشمنان اسلام باید از همایش اربعین مسلمانان جهان دریافت کنند که اسلام زنده است و باطل از بین خواهد رفت.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه اسلام هرروز بالنده تر از گذشته در حال پیمودن راه خود است تا ظهور حضرت حجت(عج) تحقق یابد، گفت: راهپیمایی اربعین حسینی از نشانه های تمدن بزرگ اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه همگان باید دست در دست هم دهیم تا اربعین امسال باشکوه تر از گذشته انجام شود،‌افزود: ۲۵میلیون زائر حسینی خودشون همه مقدمات را برای حضور در راهپیمایی اربعین آماده می کنند.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه سپاه کربلا با بهره گیری از ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان و همراهی استاندار مازندران زمینه حضور ۲۰۰۰زائر حسینی برای شرکت در این همایش بزرگ فراهم کرد، ادامه داد: زائرین به صورت همزمان از ساری و چالوس به عتبات عالیات اعزام شدند.

 

وی یادآورشد: این زائرین در پایگاه های مقاومت بسیج و نواحی نام نویسی شده اند و در قالب ۵۷اتوبوس بصورت رایگان عازم عراق شدند.

کد خبر 1213827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha