تدبر در قرآن مهمترین اصل در یادگیری کتاب الهی است

حجت الاسلام بخشی پور گفت: قرآن کامل ترین کتاب آسمانی است و اینکه طی سالیان دراز هیچ تحریفی در آن رخ نداده نشان از کامل و بی نقص روشن آن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام پرویز بخشی پور شامگاه (16 شهریور) در آیین افتتاحیه چهل و پنجمین دوره استانی مسابقات قرآن که در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) شهرستان طبس برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات بزرگترین رخداد فرهنگی  سال جاری در استان است زیرا قرآن با عنوان کتاب حکمت، معیشت، طریقت و زندگی انسان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: چهل و پنجمین دوره مسابقات بعد از گذشت دو سال از شیوع کرونا امسال به باشکوه بیشتر به میزبانی شهرستان طبس برگزار می شود.

 

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به 2 هزار و 263 شرکت کننده در این دوره از مسابقات گفت: از این تعداد 123 نفر در رشته های آوایی به مرحله استانی راه یافتند که به مدت سه روز در طبس به رقابت می پردازند. 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی یادآور شد: شرکت‌کنندگان از نقاط دور و نزدیک استان به شهرستان طبس آمده اند که نشان از توجه آنها به فعالیت های قرآنی دارد. 

 

وی با تاکید بر لزوم تدبر در قرآن افزود: سازمان اوقاف متولی برگزاری مسابقات قرآن است اما تاکید مقام معظم رهبری بر تفسیر و تدبر در قرآن است. 

 

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اینکه قرآن کامل ترین کتاب آسمانی است گفت: اینکه طی سالیان دراز هیچ تحریفی در کتاب قرآن رخ نداده نشان از کامل و بی نقص بودن آن است. 

 

وی در پایان بر عمل به آموزه های قرآن برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت تاکید کرد.

 

 

 

کد خبر 1213834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha