ابلاغ نرخ مصوب کرایه اتوبوس از کاشان تا مرزهای عراق

فرماندار ویژه کاشان از ابلاغ نرخ مصوب کرایه اتوبوس از کاشان تا مرزهای عراق خبر داد و گفت: هر شرکت و یا راننده ای که بالاتر از نرخ مصوب، کرایه ای دریافت کند برابر مقررات با متخلف برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محمدشریف زارعی با اشاره به تصویب و ابلاغ نرخ کشوری در خصوص کرایه اتوبوس، اظهار داشت: بر اساس ابلاغ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نرخ نامه مصوب کشوری برای تمام سرویس های منتهی به مرز های کشور عراق نهایی شده و نرخ های قبلی فاقد اعتبار است.

 

فرماندار ویژه کاشان افزود: نرخ کرایه از مبدأ کاشان به مرز مهران برای اتوبوس ۴۴ نفره به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان، اتوبوس های ۳۲ نفره ۳۸۰ تومان و اتوبوس های ۲۵ نفره به مبلغ ۴۵۲ هزار تومان است.

 

زارعی در ادامه خاطر نشان کرد: نرخ کرایه اعلام شده نهایی بوده و هر شرکت و یا راننده ای که بالاتر از نرخ مصوب کرایه ای دریافت کند، برابر مقررات با متخلف برخورد قانونی می شود.

 

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: شهروندان کاشانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی می توانند به دفتر رسیدگی به شکایات و تخلفات واقع در ترمینال کاشان که با حضور کارشناسان اداره راهداری و حمل نقل جاده ای و تعزیرات حکومتی برقرار است مراجعه کنند.

 

محمد شریف زارعی ادامه داد: همچنین شماره تلفن ۱۴۱ راهداری آماده دریافت گزارشات مردمی شهروندان و زائران است.

کد خبر 1213836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha