بیش از ۲۶۶ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان زنجانی پرداخت شد

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ۲۶۶ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق صندوق امداد ولایت و هم افزایی آن با بانک های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت ‌

روح‌اله صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان ضمن تبریک هفته بانکداری اسلامی اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال ۱۳۹۵ با هدف جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان فعالیت خود را شروع کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در جهت ترویج فرهنگ نیکوی قرض الحسنه تاسیس و فعالیت می‌نماید، گفت : خدمات این نهاد بر اساس نیاز خانواده‌های عزیز تحت حمایت شکل‌گرفته که بخشی از آن به صورت معوض واز طریق صندوق امداد ولایت انجام می شود.

 

صالحی اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای امسال دو هزار و 234 فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ بیش از 266میلیارد و 920میلیون ریال در قالب کارگشایی، درمان، اشتغال، آموزش کسب ‌وکار، فرهنگی و تحصیلی، مسکن و ودیعه مسکن و خدمات عمرانی پرداخت شده است.

 

صالحی با بیان اینکه خیران نیک اندیش زنجانی می توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در ارائه خدمات معوض به خانواده های نیازمند و ترویج سنت حسنه قرض الحسنه مشارکت کنند، افزود: افتتاح حساب خیرین تحت عنوان قرض ماندگار با سپرده خیران نزد صندوق امداد ولایت در گره گشایی از نیازمندان و کمک به تقویت و توسعه منابع صندوق امداد ولایت بسیار موثر است.

 

وی ادامه داد: به همین منظور خیرین گرانقدر زنجانی می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و صندوق امداد ولایت در سطح استان در ترویج این فرهنگ نیکوک مشارکت کنند.

کد خبر 1213864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha