هویّت‌بخشی اسلامی به بانوان از مهم ترین دستاوردهای نظام است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، هویّت‌بخشی اسلامی به بانوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی در نشست هم اندیشی بانوان آران و بیدگل گفت: یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، هویّت‌بخشی اسلامی به بانوان است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: زنان جامعه ایران اسلامی توانسته‌ اند با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) و اتکا به نفس در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بدرخشند.

 

رضایی با اشاره به نقش مؤثر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بی شک نقش بی بدیل و مؤثر زنان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس امری انکارناپذیر و سرشار از ایثارگری آگاهانه است.

 

فرماندار آران و بیدگل نقش زنان در پیشرفت کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: بانوان با ارائه طرح‌ها و دیدگاه‌های خود در جهت رفع مشکلات جامعه نقش آفرینی کنند.

 

نشست هم اندیشی بانوان با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از بانوان فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سالن ۴ دی فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1213868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha