«محمد قاسمی» قاری و فعال قرآنی کاشان درگذشت

«محمد قاسمی» جانباز هشت سال دفاع مقدس، قاری و فعال قرآنی شهرستان کاشان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «محمد قاسمی» جانباز هشت سال دفاع مقدس، قاری و فعال قرآنی کاشان دار فانی را وداع گفت.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تسلیت درگذشت این قاری قرآن گفت: مرحوم قاسمی به سبک استاد عبدالباسط تلاوت می‌کرد و سال‌های سال در جلسات قرآن کاشان حضور فعال داشت.

 

سید عبدالرضا تولیت افزود: این قاری کاشانی بیش از ۴۰ سال سابقه تلاوت قرآن در مدرسه و سبک عبدالباسط داشت و از طنین صدای بسیار خوبی برخوردار بود و تلاوت های وی در مسابقات مختلف، محافل قرآنی و هیئات مذهبی مورد تشویق و تحسین مستمعین قرار می گرفت.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: این قاری و فعال قرآنی از شاگردان استاد نقادی، استاد توحیدیان و استاد لطفی نیا بود و در جلسات قرآنی این اساتید در کاشان حضور فعالی داشت.

 

تولیت افزود: پیکر این قاری قرآن صبح پنج شنبه در اصفهان تشییع و پس از قرائت نماز میّت، در باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: مراسم ترحیم مرحوم قاسمی جمعه ۱۸ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ صبح در مسجد النبی واقع در بلوار گل محمدی اصفهان برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1213878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha