استقبال نوجوانان و جوانان شهر یانچشمه از طرح اوقات فراغت بی نظیر است

بهارلویی یانچشمه ای بابیان اینکه استقبال امسال نوجوانان و جوانان شهر یانچشمه از طرح اوقات فراغت بی نظیر بود گفت: برگزاری کلاس های مورد دلخواه نسل جوان و حضور مربی مجرب یکی از دلایل استقبال جوانان و نوجوانان است.

«حمزه بهارلویی یانچشمه ای» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برگزاری کلاس های مورد دلخواه نسل جوان و حضور مربی مجرب یکی از دلایل استقبال جوانان و نوجوانان است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: این کانون از جمله پایگاه ‌های مذهبی و فرهنگی در شهر یانچشمه است که با برگزاری برنامه های متنوع در طول سال تاکنون توانسته است کودکان، نوجوانان و جوانان زیادی را در مسجد دور هم جمع کند.

 

وی بابیان اینکه کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» جایگاه ویژه‌ای بین ساکنان محله و شهر یانچشمه دارد افزود: این کانون فرهنگی با مستقر شدن در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) کودکان، نوجوانان و جوانان را از گزند انحرافات و آسیب های اجتماعی دور کرده است.

 

بهارلویی یانچشمه ای گفت: کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و دینی، سنگری برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به شمار می آید و پاتوقی برای حضور کودکان و نوجوانان در برنامه‌های فرهنگی و هنری محسوب می شود.

 

وی افزود: این کانون در کنار فعالیت های مذهبی و قرآنی که یکی از برنامه های مهم این کانون است و تاکنون نوجوانان به ویژه کودکان زیادی را جذب مسجد کرده است، رشته های مانند صنایع دستی، نقاشی، کلاس های ورزشی و علمی را هم برای سایر نوجوانان و جوانان علاقه مند برگزار می کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: با محوریت قرآن و عترت نیز در این کانون برنامه های آموزشی ویژه نوجوانان و جوانان اجرا می شود که روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن از جمله این رشته ها است.

 

کد خبر 1213892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha