خروجی کار در اربعین بهترین شاخص برای ارزیابی مدیران است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه خروجی کار در اربعین بهترین شاخص برای ارزیابی مدیران است، گفت: کار جهادی در زمینه اربعین با حضور و پیگیری مسئولان مشهود است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، شامگاه چهارشنبه(۱۶ شهریور) در نشست ستاد اربعین حسینی در ساختمان مرکزی اربعین شهر مهران، اظهار کرد: یکی از مهم ترین نیازهای زائرین در شرایط کنونی و گرمای هوا، تامین و توزیع آب خنگ است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه توزیع یخ در  نقاط مختلف شهر و پایانه مرزی مهران و در سطح مواکب باید به درستی مدیریت شود، افزود: موکب های مستقر در پااینه مرزی و شهر مهران، نیاز به پشتیبانی دارند که لازم از  اعتبارات ستاد اربعین به موکب ها کمک شود.

 

وی با بیان اینکه هر چه زائران اربعین حسینی تکریم شوند به نفع استان است، ابراز کرد: اربعین حسینی فرصتی برای توسعه استان است و استقبال و تکریم ما از زوار با حداقل امکانات، بنایی برای محرومیت زدایی و توسعه استان است.

 

امام جمعه ایلام  با بیان اینکه از تلاش جهادی استاندار ایلام، معاونین استاندار  و فرمانداران در امور اربعین قدردانی می کنم، افزود: کار جهادی در زمینه اربعین با حضور و پیگیری مسئولان مشهود است، اربعین حسینی کاری جهادی است که با کمترین امکانات بتوانیم اربعین را اداره کنیم.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه در واقع خروجی کار در ایام اربعین، بهترین شاخص برای ارزیابی مدیران است، گفت:  انحراف مسیر آب سیمره در دره شهر و یافتن جسد جوان دره شهری قابل تقدیر بود و در این راستا باید واقعیات بیان شود تا خدمات دولت به اطلاع مردم برسد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی موکب ها معترض اند که برخی نهادها و دستگاه ها غذایی که برای زائران تهیه شده است را مورد استفاده قرار می دهند، استفاده از غذایی که برای زوار است دارای اشکال شرعی است.

کد خبر 1213895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha