برپایی موکب کانون شهید آوینی اندیمشک جهت خدمت‌رسانی به زوار اربعین

غلامی از برپایی موکب کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و پذیرایی از آنها خبر داد.

«مسعود غلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با بیان اينکه حرکت زیبا و حماسی اربعین، عظمت اسلام و پدیده‎ای بی‎نظیر در جهان را نشان می‌دهد اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی به عنوان حرکتی خودجوش، از بزرگترین اجتماعات بشری در دنیا محسوب می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک با اشاره به اینکه اربعین را باید در امتداد و کامل کننده عاشورا و زمینه‌ساز قیام نورانی حضرت مهدی (عج) بدانیم افزود: اگر یادآوری حوادث قیام بزرگ عاشورا در اربعین نبود، قیام حسینی بر علیه ظلم و ستم طاغوت‌های زمان به فراموشی سپرده می‌شد.

 

وی اذعان کرد: زیارت اربعین از جامع‌ترین زیارات رسیده از حضرات معصومین به شمار می‌رود به طوری که امام حسن عسکری (ع) آن را از نشانه‌های اهل ایمان برشمرده‌اند.

 

غلامی از برپایی موکب کانون شهید آوینی اندیمشک در یادمان شهدای گمنام خبر داد و تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان اندیمشک به عنوان شاهراه و گلوگاه مرزهای سه‌گانه جنوب غرب کشور، کانون شهید آوینی مفتخر است که همانند گذشته در زمینه پذیرایی از زائران حضرت سیدالشهدا (ع) و خدمت‌رسانی به آنها به صورت شبانه‌روزی فعالیت کند.

 

کد خبر 1213919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha