ثبت ۶ هزار و ۸۷۵ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی کاشان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداري کاشان از ثبت ۶ هزار و ۸۷۵ تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان طی مردادماه سال جاری خبر داد.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طی مرداد ماه سال جاری، ۳۰۰ عملیات شامل ۸۱ مورد آتش‌سوزی و ۲۱۹ مورد حادثه در شهر کاشان به وقوع پیوسته است.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداري کاشان افزود: در جریان این حوادث، تعداد ۷۰ حادثه دیده کاشانی توسط آتش نشانان این شهر نجات پیدا کرده اند.

 

پیراسته با اعلام اینکه در ماه گذشته ۶ هزار و ۸۷۵ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی کاشان صورت گرفته است، گفت: در این خصوص ۳۵۷ تیم عملیاتی توسط مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی در نخستین فرصت به محل های حوادث اعزام شده اند

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداري کاشان افزود: متاسفانه ۷ مورد فوتی و ۳۱ مصدوم در جریان عملیات های اعزامی مرداد ماه۱۴۰۱ آتش نشانی کاشان ثبت شده است.

 

محمدعلی پیراسته  در خصوص برگزاری دوره های آموزشی آتش نشانی و ایمنی عمومی طی مردادماه جاری گفت: ۱۲۷ نفر از شهروندان در قالب طرح آتش نشان داوطلب، آموزش های لازم را در جهت پیشگیری از حوادث و حرائق به صورت تئوری و عملی فراگرفته اند.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداري کاشان ادامه داد: در این مدت ۲۸ مورد بازدید و ۴۴ مورد صدور دستورالعمل ایمنی جهت کاربری های مختلف شهری، توسط کارشناسان بخش پیشگیری سازمان با اولویت اماکن عمومی و مهم انجام شده است.

کد خبر 1213927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha