اختتامیه کلاس های تابستانی کانون توحید برگزار شد

اختتامیه کلاس های تابستانی کانون فرهنگی هنری توحید روستای حمیدیه ساوه برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان در این مراسم حجت الاسلام «مجید پور عبدی» ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی و آموزشی کانون فرهنگی هنری توحید گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش موثری در جذب جوانان به مساجد دارند و با برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی اوقات خوبی را برای بچه ها رقم می زنند.

 

امام جماعت مسجد امام حسین(ع) روستای حمیدیه به اهمیت تربیت صحیح فرزندان این مرز و بوم تاکید کرد و افزود: باید با الگو گیری از ائمه اطهار (ع) فرزندان صالحی را برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم.

 

وی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی به بیان سخنانی در رابطه با واقعه عاشورا و مصائب وارده بر خاندان عصمت و طهارت (ع) پرداخت و گفت: قیام عاشورا و وقایع بعد از آن درس بزرگ و الگویی بی نظیر برای همه انسان ها است.

 

حجت الاسلام پور عبدی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه (س) نیز بیان کرد: حضرت رقیه سلام الله علیه الگوی کاملی برای همگان به ویژه شما دختران است که باید با حفظ عفاف و حجاب و اخلاق ادامه دهنده راه این بانوی بزرگ اسلام باشید.

 

در ادامه این مراسم «علی حیدری» مسئول کانون فرهنگی هنری توحید نیز به بیان سخنانی در خصوص چگونگی برگزاری کلاس های کانون فرهنگی هنری پرداخت و گفت: تابستان امسال کلاس های حفظ قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی، احکام، کاردستی و اخلاق برای بچه های روستا برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری توحید با اشاره به اینکه این کلاس های با استقبال خوب از سوی خانواده های و بچه ها روبرو بود، افزود: ما در طول سال نیز برنامه های فرهنگی، آموزشی و تفریحی برای بچه ها برگزار می کنیم.

 

در ادامه این مراسم کربلایی علی رشیدی به مداحی و روضه خوانی به مناسبت ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت رقیه (س) پرداخت و برگزاری مسابقه قرآنی در بین بچه ها و اهدا جوایز به آنان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 1213942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha