اثر هنری « انا من حسین» رونمایی شد

اثر هنری «انا من حسین» به خوانندگی و آهنگسازی مصطفی احمدی که به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی تهیه و تولید شده در رشت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم رونمایی از اثر هنری «انا من حسین» که به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی تهیه و تولید شده به همت سازمان تبلیغات اسلامی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان و با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد.

 

« مصطفی احمدی» در این مراسم عنوان کرد: شاعر قسمت فارسی این اثر  قاسم صرافان، علی باباپور و امیرحسین بی‌خطر و شاعر بخش عربی آن هم مرتضی حیدری آل کثیر هستند و این کار در سه بخش ساخته شد.

 

خواننده اثر هنری انا من حسین  با بیان اینکه اثر انا من حسین به‌زودی از فضای مجازی و صفحه شخصی او انتشار پیدا می‌کند ابراز داشت: من ۹۵ اثر هنری دارم و اولین خواننده ای هستم که در حرم امام رضا (علیه السلام) خواندم اما متاسفانه هیچکدام از این تلاش‌ها رسانه‌ای نشد.

 

وی در پایان از حمایت‌ها و مساعدت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان تشکر و قدردانی و خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها خواهش میکنم اهالی فرهنگ و هنر انقلابی را بیشتر درک کنند.

 

به گزارش شبستان، در اثر هنری «انا من حسین» محمد عطایی کار میکس و مسترینگ، عماد سلمانیان مدیر تصویربرداری، سید محمد جواد جعفری مدیریت تولید، نعیم یحیایی کار تنظیم اثر و مسعود بغلانی کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

 

همچنین بنا به اعلام خود مصطفی احمدی وی اثر هنری انا من حسین را به شهید حسین پور شهید مدافع حرم گیلانی تقدیم کرده است.

 


 

کد خبر 1213951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha