نفوذ و نفاق، یکی از آسیب های جدی جامعه اسلامی است

امام جمعه فاروج در مراسم محوری گرامیداشت شهدای هفدهم شهریور، نفوذ و نفاق را یکی از آسیب های جدی جامعه اسلامی نام برد و گفت: دست اندرکاران مراقبت کنند تا نفوذ به بدنه مدیریتی، امنیتی و اطلاعاتی کشور نفوذ نکند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «نائبعلی نوروزی» امام جمعه فاروج در مراسم محوری گرامیداشت شهدای هفدهم شهریور در مسجد امام خمینی مرکز خراسان شمالی گفت: در این روز یاران مخلص و ازجان گذشته حضرت امام (ره) برای یاری دین خداوند در مقابل حکومت جور و ظلم ایستادند و یکی از ایام الله های تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی را رقم زدند.

 

وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران را مردم با اقتدای به امام زمان عجل الله رقم زدند و این انقلاب اختصاص به مردم ایران ندارد بلکه مستضعفینی که امروز چشم امید دارند به انقلاب ما آن زمان هم انقلاب را یاری کردند.

 

امام جمعه فاروج با انتقاد از کسانی که در محافل مختلف حمایت های ایران از جبهه مقاومت را زیر سوال می برند گفت: بسیارند جوانان لبنانی و سوری که در جنگ هشت ساله در کنار ایران ایستادند و جان عزیزشان را در این راه فدا کردند نه برای ایران بلکه برای اسلام و امروز ما هم وظیفه داریم در کنارشان باشیم.

 

وی تصریح کرد: امروز امنیت به تنهایی و فردی معنا ندارد بلکه امنیت منطقه ای است و امنیت کشور ماهم بسته به کشورهای همسایه دارد.

 

امام جمعه فاروج بیان کرد: اگر امروز ما عراق و سوریه و یمن را یاری می کنیم در واقع امنیت منطقه و کشور را ترسیم می کنیم و اگر امروزه عراق نا امن باشد کشور ما هم از این ناامنی بی بهره نخواهد بود.

 

حجت الاسلام نوروزی افزود: این انقلاب با بهای سنگینی به دست ما رسیده و در حفظ و پاسداری از این نعمت الهی باید ثبات قدم داشته باشیم.

 

وی نفوذ و نفاق را یکی از آسیب های جدی ثبات قدم عنوان کرد و افزود: دست اندرکاران مراقبت کنند تا نفوذ به بدنه مدیریتی، امنیتی و اطلاعاتی کشور نفوذ نکند چون در  غیر اینصورت لطمه و صدمات جدی و جبران ناپذیری به نظام و کشور وارد خواهد آمد.

 

وی رخوت و سستی را دیگر عامل عقب ماندگی جوامع اسلامی دانست و افزود: غرب با ترویج فرهنگ مصرف گرایی و وابستگی جوامع به خصوص مسلمانان به دنبال تسری و ترویج تساهل و وادداگی بوده.

 

گفتنی است؛ در این مراسم که چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی ره بجنورد برگزار شد، استاندار خراسان شمالی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی در کنار مردم حضور یافتند.

کد خبر 1213959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha