تلاش سازمان آتش نشانی شیراز برای افزایش ایمنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

قانع گفت: سازمان آتش نشانی شیراز برای بررسی و افزایش وضعیت ایمنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و بناهای تاریخی و ارزشمند موجود در اطراف آن با تشکیل یک کمیته ایمنی با کارکنان این حرم مطهر تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «محمد هادی قانع»، امروز (پنج شنبه 17 شهریور) در نشست انعقاد تفاهم نامه ایمنی با مسئولین حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: تامین ایمنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، وظیفه ذاتی رئیس سازمان آتش نشانی شیراز است.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز افزود: سازمان آتش نشانی شیراز برای بررسی و افزایش وضعیت ایمنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و بناهای تاریخی و ارزشمند موجود در اطراف آن با تشکیل یک کمیته ایمنی با کارکنان این حرم مطهر تلاش می کند.

وی اضافه کرد: برای مسئولان ایمنی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) هم آموزش ‌های مستمر برگزار می شود و تیم ‌های آتش نشان در مراسم‌ مختلف و تامین ایمنی این حرم مطهر حضور می یابند و به خدمت رسانی می پردازند که نقش موثری در آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی دارد.

«علیرضا صحرائیان»، معاونت توسعه و مدیریت منابع آستان مقدس مقدس احمدی و محمدی (ع) هم گفت: ایجاد یک ایستگاه آتش نشانی مستقر و ثابت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ضمن حفاظت از این بنای ارزشمند در تامین ایمنی مسجد جامع «عتیق» و مسجد «نو» و بافت تاریخی شیراز نقش موثری خواهد داشت.

کد خبر 1213962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha