نام نویسی آزمون «مدرک حفظ عمومی قرآن » در کاشان آغاز شد

مدیر عامل موسسه جامعه القرآن الکریم کاشان از آغاز نام نویسی از متقاضیان دریافت «مدرک حفظ عمومی قرآن کریم» در این شهرستان خبر داد.

مجید عربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: نخستین دوره آزمون‌های سراسری ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی در موسسه جامعه القرآن الکریم کاشان برگزار می شود.

 

مدیر عامل موسسه جامعه القرآن الکریم کاشان افزود: نخستین مرحله این آزمون در کاشان، دوم آبان ماه به صورت شفاهی برگزار خواهد شد و حافظان علاقه‌مند می‌توانند تا 22 مهرماه با ورود به سامانه اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن (اینجا) اقدام به نام نویسی کنند.

 

عربی ادامه داد: از این پس این آزمون ها به صورت مستمر در چندین نوبت در طول سال و در ۱۰ مقطع مختلف (حفظ ۱ جزء، ۲ جزء، ۳ جزء، ۵ جزء، ۷ جزء، ۱٠ جزء، ۱۵ جزء، ۲٠ جزء، ۲۵ جزء و حفظ کل) برگزار خواهد شد و علاقه‌مند می‌توانند با ورود به سامانه اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن برای شرکت در آزمون‌های طراحی شده نام نویسی و پس از ارزیابی و قبولی، مدرک حفظ عمومی قرآن را دریافت کنند.



مدیر عامل موسسه جامعه القرآن الکریم کاشان افزود: در حال حاضر دو طرح حفظ تخصصی و حفظ عمومی به صورت ملی جهت دریافت مدرک حفظ قرآن از سوی سازمان دارالقرآن الکریم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می شود.



مجید عربی اظهار داشت: طرح اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن، فرصت مناسبی را ایجاد کرده است تا کسانی که به صورت عمومی قرآن را حفظ کرده‌اند و شرایط خاص برای حضور در آزمون‌های تخصصی اعطای مدرک حفاظ را ندارند، مدرک عمومی حفظ را دریافت کنند.



وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره تبلیغات اسلامی کاشان و مؤسسه جامعه القرآن الکریم در خیابان امام خمینی(ره) کاشان مراجعه یا با شماره های ۵۵۴۵۴۳۳۳ و ۵۵۴۵۱۷۴۶ تماس حاصل کنند.

 

کد خبر 1213963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha