هفته دفاع مقدس با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و هم افزایی همه نهادهای انقلابی برگزار خواهد شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه هر نهاد ماهیانه محوریت یک رویداد فرهنگی مشترک می باشد گفت: هفته دفاع مقدس با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و هم افزایی همه نهادهای انقلابی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی مهنی در نشست همگرایی و هم افزایی نهاد های انقلابی جنوب کرمان، اظهار داشت: موازی کاری و نگاه جزیره ای به حوزه فرهنگ و هنر باید حذف شود.

 

وی با بیان اینکه دولت مردمی دنبال همگرایی و هم افزایی نهاد های انقلابی است، تصریح کرد: باید با همگرایی و هم افزایی  در جهت تعاملات فرهنگی در جنوب کرمان گام های مثبت اساسی و عملی برداریم تا ماندگار باشد.

 

مسلمی مهنی با تاکید بر اینکه عدالت فرهنگی را در جنوب کرمان دنبال می کنیم، گفت: به عنوان مجموعه فرهنگی جنوب کرمان باید بررسی کنیم که چه اتفاق مثبتی می توانیم در این حوزه رقم بزنیم و این مهم را پیگیری کنیم.

 

وی اظهارداشت: برگزاری یادواره شهدا کار بسیار خوب و پسندیده ای است باید با همگرایی و هم افزایی این مهم انجام شود.

 

مسلمی مهنی مصوبه اصلی این نشست را رویداد اصلی دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: باید با ابراز هنر و برنامه های متنوع هفته دفاع مقدس متفاوت تر از گذشته برگزار شود.

 

گفتنی است، اعضای حاضر در این نشست به بیان نظارت و دیدگاه های خود در خصوص اجرای برنامه های مشترک فرهنگی پرداختند.

 

در پایان سعید سالار گنجی به عنوان دبیر نشست همگرایی و هم افزایی نهادهای انقلابی در جنوب کرمان انتخاب شدند.

کد خبر 1213974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha