لزوم تشویق دانش آموزان به انتخاب حجاب برتر/متاسفانه در برخی موارد صدا و سیما ناخواسته مروج همزیستی با حیوانات خانگی می شود

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم تشویق دانش آموزان برای حضور با حجاب به ویژه حجاب برتر در مدارس تاکید کرد و گفت: آشناسازی دانش آموزان با مسئله عفاف و حجاب باید در دستور کار کادر آموزشی مدارس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز (۱۷شهریور) در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان اینکه فرهنگ اربعین، خون بهای امام حسین عليه السلام و ۷۲تن از یاران باوفای آن حضرت  است و باید پاسداران خوبی برای ترویج و تقویت این فرهنگ باشیم، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی یک فرصت و ظرفیت مغتنم برای پاسداری از فرهنگ اربعین است.  

 

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن یادآوری قیام ۱۷شهریور ، گفت: هفدهم شهریور روزی است که قیام ملت شریف ایران بر علیه حکومت جبار طاغوت بوجود آمد و عده ای از مردم بی گناه توسط عوامل رژیم در میدان ژاله تهران به شهادت رسیدند که یادشان را گرامی می داریم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی  با بیان اینکه باید بررسی شود چرا نیروها در مرکز جذب شده و برای غرب استان بکار گیری شده اند، افزود: باید فرهنگسازی شود تا فرزندان این مرز و بوم در همه شهرها به حضور در سنگر تعلیم و تربیت به عنوان معلم اقبال نشان دهند. 

 

وی با بیان اینکه کیفیت برخی از مدارس استان با چالش مواجه است، گفت: متاسفانه برخی از مدیران مدارس به ارزش های والای اسلامی گرایش ندارند. 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم تشویق دانش آموزان برای حضور با حجاب به ویژه حجاب برتر در مدارس تاکید کرد و افزود: آشناسازی دانش آموزان با مسئله عفاف و حجاب باید در دستور کار کادر آموزشی مدارس باشد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران ضمن تحسین دانش آموزان استان برای کسب مدارج علمی در دانشگاه ها و المپیادها، خواستار بررسی تعداد حضور دانش آموختگان استان در دانشگاه های ممتاز کشور شد.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش های سپاه کربلا برای رفع معضل سگ گردانی در استان، گفت: متاسفانه صدا و سیما در برخی از برنامه ها ناخواسته مروج سگ گردانی است که باید مراقبت شود. 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بابیان اینکه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان باید با سپاه کربلا نشست داشته باشد تا شاهد کاهش سگ گردانی در استان باشیم، افزود: شرعا خرید و فروش سگ حرام است و از ایجاد مراکز جدید فروش سگ جلوگیری شود و همچنین مراکز فعلی تعطیل شوند. 

 

وی به اهمیت تشویق مردم به فرزند آوری تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی برای تحقق این مهم ذیل شورای فرهنگ عمومی شد.

 

کد خبر 1213999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha