اسکان ۷۰۰  زائر اربعین در پایانه مسافربری مشهد

کمالی گفت: پایانه مسافری محل عبور و مرور مسافر است و محلی برای اسکان نیست اما با توجه به ازدحام زائران و مسافران در روزهای اخیر و به منظور رفاه آنها، از ظرفیت پایانه برای اسکان استفاده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدمهدی کمالی» ظهر امروز پنجشنبه (۱۷ شهریور) در جمع خبرنگاران بیان کرد: پایانه مسافری محل عبور و مرور مسافر است و محلی برای اسکان نیست اما با توجه به ازدحام زائران و مسافران در روزهای اخیر و به منظور رفاه آنها، از ظرفیت پایانه برای اسکان استفاده شد.

 

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه به دلیل کمبود ناوگان و تاخیر حمل و نقلی، مسافران در پایانه مجبور به توقف هستند لذا خدمات رفاهی به آنها ارائه می شود؛ گفت: ۷۰۰ زائر اربعین در ۲ شب گذشته در پایانه مسافری امام رضا (ع) مشهد اسکان داده شدند.

 

وی خاطرنشان کرد:  مسائل مربوط به حمل و نقل در پایانه مسافری وظیفه اداره کل راهداری است اما بسترسازی فضای پایانه و ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی وظیفه ماست.

 

کمالی اضافه کرد: از این رو برای زائران و مسافران صبحانه و شام تدارک دیده می‌شود، آب و آبمیوه توزیع می‌شود و شهربازی نیز برای کودکان رایگان شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1214033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha