انهدام پاتوق های مجرمانه نیازمند مشارکت همگانی است

سرهنگ بساطی گفت: انهدام کانون های جرم و پاتوق های مجرمانه به همکاری دقیق مردم و مشارکت دیگر نهادهای اداری و خدماتی با پلیس است.

سرهنگ «حسین بساطی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به تامین ‌امنیت با مشارکت همگانی اظهارداشت: نباید فرصت سازی برای تشکیل کانون جرم و وقوع اقدامات مجرمانه بشود که قانونمداری و هوشیاری افراد جامعه از یک جنبه، و شناسایی و معرفی چنین ‌پاتوق های از نگاه دیگر حائز اهمیت است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: برای متلاشی باندهای جرم و پاتوق های مجرمان نیاز به همکاری مردم و سایر ادارات و نهادها در حوزه مسئولیت خودشان هستیم.

 

وی ادامه داد: معرفی کانون های جرم محلی به پلیس در پیشگیری از وقوع جرم و دستگیری مجرمان موثر است و مردم هم سعی کنند اطلاعات دقیق به پلیس بدهند.

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد: هم افزایی خوبی در شناسایی و جمع آوری مجرمان صورت گرفته و دستگاه قضایی هم به خوبی با متخلفین برخورد می کند.

 

وی یادآورشد: نشست های تعاملی و هماهنگی بین رئیس پلیس های تخصصی و فرماندهان انتظامی و مسئولان قضایی استان اصفهان در مقاطع مختلف زمانی برگزار و با همکاری مشترک بین این نهاد و دیگر دستگاه های امنیتی فرصت های مجرمانه از بین رفته است.

به گفته بساطی، طرح های عملیاتی و محله محور در شهرستان اصفهان منجر به تامین امنیت شده و آرامش در نصف جهان برقرار است.

 

وی خاطرنشان کرد: با مجرمین و افرادی که امنیت عمومی را با رفتار خود تهدید می کنند برخورد جدی خواهد شد و پلیس اجازه جولان مجرمان در نقاط مختلف شهرها و روستاها را نمی دهد.

به اعتقاد سرهنگ بساطی کار فرهنگی و آموزشی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حفظ سرمایه اجتماعی ضروری بوده تا اینکه افراد گرفتار تیم های مجرمانه و متخلف نشوند.

کد خبر 1214065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha