۶ موکب و مسجد بین راهی پاسخگوی زائران اربعین در غرب اصفهان است

محمدی کیا با اشاره به تردد حجم بالایی از مسافران اربعین از جاده های تیران و کرون گفت: ۶ موکب و مسجد بین راهی در این شهرستان فعال شده است.

«علی محمدی کیا« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، از فعالیت سه موکب و سه مسجد بین راهی در جاده های تیران و کرون خبر داد و اظهارداشت: این شهرستان در مسیر شهرستان های غرب استان و استان های مرزی عراق قرار گرفته که حجم‌ بالایی از مسافران از این جاده ها برای اربعین حسینی می گذرند.

فرماندار تیران و کرون افزود: سه موکب و سه مسجد بین راهی در مسیر تیران به داران و برعکس از این هفته فعال شده وتا بعد از اربعین برای خدمت رسانی به زائران فعال هستند.

 

وی ادامه داد: در سطح شهر نیز موکب ها ایجاد شده اند و خدمات رسانی آنان تا بعد از اربعین برای شهروندان و همچنین زائران اربعین و مسافران ادامه دارد.

محمدی کیا، مدیریت مردمی موکب ها را مهم خواند و اذعان داشت: دستگاه های خدمات رسان همکار متولیان این موکب ها در خدمت رسانی و تسهیل شرایط هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: پذیرایی از زائران توسط مردم و اسکان در خانه ها و بقاع متبرکه هم در این روزها انجام می شود که توزیع غذا و نذری هم در موکب های سطح جاده با کمک خیرین در حال انجام است.

 محمدی کیا یادآورشد: مساجد بین راهی در این خصوص همکاری دارند و متولیان آن پیش بینی های لازم را برای خدمت رسانی انجام داده اند.

 

وی اضافه کرد: پیش بینی امنیت و ایمنی مسافران در طول جاده ها با تلاش نهادهای امدادی و پلیس صورت گرفته است تا اینکه به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی تحت حوزه استحفاضی شهرستان تیران و کرون فعالیت داشته باشند.

کد خبر 1214067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha