سهم اعتبارات ملی باید افزایش پیدا کند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: باید تلاش کرد تا سهم مان را از اعتبارات ملی افزایش دهیم و با نگاه بلند مدت برای آینده ارتقای مناسبی در شاخص های شهرستان ها صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان «مرتضی بهزادفر» عصر روز پنج شنبه 17 شهریورماه در جلسه کمیته برنامه ریزی شیروان با بیان اینکه باید نوع نگاه توسعه ای در هر شهرستان تحول جدی داشته باشد خاطرنشان کرد: برش استانی در طرح های ملی واضع و مشخص نیست و باید تلاش کرد تا سهم مان را از اعتبارات ملی افزایش دهیم و با نگاه بلند مدت برای آینده ارتقای مناسبی در شاخص های شهرستان ها صورت گیرد.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اضافه کرد: شیروان ظرفیت های اجتماعی بسیاری خصوصا در حوزه روستایی دارد که در صورت احیاء و تقویت آن کمک خوبی به شهرستان می شود، سند توسعه شهرستان نیازمند بازنگری است که به عنوان ملاک تصمیم گیری باید در دستور کار کمیته قرار بگیرد.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم شهرستان از اعتبارات باید به خوبی دیده شود و اعتباراتی برای روستاهای بدون کددار و محروم صورت گیرد زیرا که زیبنده دولت سیزدهم نیست.

 

«علی جدی» افزود: باید به سمت روستاهایی برویم که هیچ کاری در آن انجام نشده، ساکنان روستا نسبت به تبعیض بسیار گلایه مند هستند، در برخی از روستاها مردم در حوزه آب در بدترین شرایط زندگی می کنند در صورتیکه اعتبار هست در اجرا مشکل است و باید کاری کرد که اعتبارت برگشت نخورد.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شیروان هیچ ردیف ملی در حوزه راه نداریم خاطرنشان کرد: اعتبارات راه شیروان-اسفرین قطره چکانی است و حتما برای راه اوغاز-باجگیران، شیروان-اسفراین و شیروان-قوشخانه باید تدابیر خاصی صورت گیرد.

 

فرماندار شیروان گفت: 44 درصد جمعیت شهرستان ساکن روستاها هستند که امسال تلاش های خوبی صورت گرفت ولی هنوز جا برای کار کردن زیاد است.

 

«دولت اسماعیل زاده» خاطرنشان کرد: در طرح های سفر دولت سهم کل شهرستان در نظر گرفته شود و این جذب ها به سمت روستا و بخش ها هم سوق داده شود.

 

 

کد خبر 1214068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha