پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان دیون دولت به تامین اجتماعی با واگذاری سهام

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی در قالب واگذاری سهام طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر میرهاشم موسوی در حاشیه سفر یک روزه به منطقه شمال استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: سازمان تامین اجتماعی هم اکنون بیش از ۱۰۰ پروژه حوزه توسعه ای - ایجادی درمانگاه و هتلینگ دارد.

 

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود: در سال جاری ۹۰ هزار میلیارد تومان در بخش عمرانی برای پروژه های سازمان تامین اجتماعی پیش بینی شده است.

 

موسوی با اشاره به رویکرد حمایتی دولت سیزدهم از سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال گذشته با حمایت هایی که از سوی دولت برای انجام تعهدات سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت، ۹۰ هزار میلیارد تومان در بودجه بابت تادیه دیون دولت به سازمان پیش بینی شد.

 

 مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود: بخش اعظم این دیون در سال گذشته در قالب واگذاری سهام های ارزنده به این سازمان تحقق یافت.

 

میرهاشم موسوی ادامه داد: در سال جاری هم ۹۰ هزار میلیارد تومان در بودجه پیش بینی شده و با مصوبه هیئت وزیران فرایند واگذاری آن آغاز شده است.

کد خبر 1214096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha