۷۵ درصد جمعیت کاشان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

زارعی گفت: ۷۵ درصد جمعیت ۴۰۰ هزار نفری منطقه کاشان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محمدشریف زارعی در مراسم افتتاح پروژه هتلینگ بیمارستان شبیه خوانی که با حضور دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور برگزار شد، گفت:   ۷۵ درصد جمعیت ۴۰۰ هزار نفری منطقه دارالمومنین کاشان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

 

فرماندار ویژه کاشان افزود: ضروری است به شهرستان کاشان و مردم این منطقه توجه ویژه شود چرا که کاشان سرآمد در تولید و صنعت با آمار قابل توجه کارگری و بازنشستگی است که ارائه خدمات بیشتر و کیفیت بالاتر از سازمان تامین اجتماعی مورد انتظار است.

 

زارعی در ادامه عنوان کرد: از وظایف مهم تامین اجتماعی ارتقای سطح درمان ویژه بیمه شدگان و رفع مشکلات پیش روی است و موثرترین نمونه آن افتتاح و راه اندازی بخش هتلینگ بیمارستان شبیه خوانی است.

 

وی با اشاره به موضوع زمین های شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان و تسریع در حل مشکلات مربوطه به آن توسط تامین اجتماعی، تاکید کرد: پیشرفت یکی از پروژه های عمرانی بزرگ شهر به واسطه برخی مشکلات با کندی همراه شده و فرمانداری از آمادگی لازم برای حل مشکلات برخوردار است.

 

فرماندار کاشان افزود: یکی از مطالبات به حق و دیرینه مردم کاشان و ۷۵ درصد بیمه شدگان تحت پوشش منطقه، ساخت و راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی است و تحقق این خواسته ضروری است.

 

 پروژه هتلینگ و مخزن اکسیژن بیمارستان شبیه خوانی کاشان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری رسید.

کد خبر 1214115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha