به تصویر کشیدن جاذبه‌های گردشگری آستارا در ورودی کشور

الوان‌پور از به تصویر کشیدن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آستارا در ورودی کشور خبر داد.

«میثم الوان‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: به منظور افزایش جاذبه های بصری شهر و شناساندن جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری به گردشگران به‌‎ویژه گردشگران خارجی واحد زیباسازی شهرداری آستارا جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان را در ورودی کشور مرز زمینی ایران و جمهوری آذربایجان به تصویر کشیده است.

 

شهردار بندر آستارا با بیان‌اینکه در دیوار منتهی به پایانه مرزی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان از جمله موزه فرهنگ و هنر حکیم نظامی و استیل‌ زیبای عباس‌آباد به تصویر کشیده شده است، افزود: به تصویر کشیدن سایر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی همچون گردنه وصف ناپذیر حیران، آبشار لاتون و ... در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه به منظور دسترسی آسان گردشگران به جاذبه‌ها، مسافت‌شان نیز زیر تصاویر نوشته می‌شود، تصریح‌کرد: نقاشی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بروی دیوار منتهی به پایانه مرزی آستارا توسط هنرمندان بومی انجام می‌شود.

 

الوان‌پور با بیان‌اینکه صنعت گردشگری یکی از صنعت‌های درآمدزا و پرسود است، گفت: در سایر مناطق شهر نیز جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری آستارا به تصویر کشیده می‌شود.

 

شهردار بندر آستارا با اشاره به اینکه آستارا یکی از شهرهای گردشگرپذیر کشور است و در قبل از شیوع کرونا جزء ۲۰ شهر گردشگرپذیر کشور بود،خاطرنشان‌کرد: آستارا با داشتن آمیزه‌ای از جذابیت‌های گردشگری کوهستانی، تجاری، مرزی، ساحلی و زیست محیطی می‌تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل شود و توجه به این صنعت علاوه بر درآمدزایی، اشتغال جوانان را به دنبال دارد و شهرداری نیز در این راستا از ظرفیت‌ها بهره خواهد گرفت.

کد خبر 1214137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha